מדיניות ביטולים
מדיניות ביטולים והחזרת מוצרים
צרכן הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"). הצרכן נדרש לבדוק את המוצר עם קבלתו.
החזרת המוצר מתבצעת אך ורק במקרים בהם המוצר הגיע עם פגמים או ניזוק במהלך המשלוח. הצרכן רשאי לבטל עסקה שבוצעה באתר באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לחברה, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, והכל בהתאם להוראות החוק.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול את החלק ממחיר העסקה ששולם (ככל ששולם), תבטל את החיוב בשל העסקה, ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. החברה לא תגבה מהצרכן סכום כלשהו, למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הצרכן להחזיר את המוצר, על חשבונו, למקום העסק של החברה. עלות ההחזרה תחול על הצרכן ותשולם על ידו לחברה ככל שהחזרת המוצר תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה.
משך זמן עיבוד ההחזר הוא עד 30 ימים מיום קבלת המוצר על ידי החברה. ההחזר הכספי יבוצע לכרטיס האשראי בו בוצעה התשלום עבור המוצר.
במקרה שהמוצר הגיע עם פגמים או נזק, הלקוח זכאי להחלפה ללא תשלום נוסף.
עובד מטעם החברה יביא מזגן חדש וייקח את המזגן הישן ללא עלות נוספת.